Veelgestelde vragen

 

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over onze KidsCadeau kaart. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog vragen hebt na het lezen van de veelgestelde vragen.

 

KidsCadeau gebruiken

Mijn KidsCadeau is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?
Met de kassabon van de aankoop van de KidsCadeau kaart kun je teruggaan naar de winkel, om KidsCadeau alsnog te laten activeren.

Indien u uw kaart direct via onze webshop of uit coulance heeft verkregen, dan zijn wij verantwoordelijk voor de activatie. Graag zouden wij dan van u willen vragen om de naam, het emailadres en eventueel een ordernummer aan ons door te geven via ons contactformulier

Heeft u uw kaart via een extern verkoopkanaal gekocht zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn of de Primera, dan is het voor ons niet mogelijk om te zien wat de reden is dat de kaart bij aankoop niet is geactiveerd. In dit geval kunnen wij uw kaart niet activeren, maar dient de winkelier dit zelf alsnog doen. Met de kassabon/pinbewijs van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel om de kaart alsnog te laten activeren.
Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de kaart niet correct is verkocht.

Waar kan ik de pincode van mijn KidsCadeau vinden?
De pincode van de KidsCadeau kaart staat op de achterzijde van de cadeaukaart, onder de zilveren kraslaag. Wanneer je de kraslaag open krabt, zie je de cijfers van jouw pincode.
Kan ik meerdere KidsCadeau kaarten tegelijk inwisselen?
Ja, het is mogelijk om meerdere KidsCadeau kaarten tegelijk in te wisselen.
Kan ik mijn KidsCadeau kaart gebruiken in combinatie met andere acties?
Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten is niet mogelijk, tenzij een locatie hier een uitzondering op maakt. Laat een locatie altijd weten dat je met KidsCadeau wilt afrekenen en vraag of de locatie meerdere actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten tegelijk accepteert.
Kan ik mijn KidsCadeau inwisselen voor geld of iets anders?
Het is niet mogelijk jouw KidsCadeau in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie van de cadeaukaart vindt er geen restitutie plaats.
 
Ik ben mijn KidsCadeau kaart kwijtgeraakt, wat nu?
KidsCadeau is niet persoonsgebonden en zonder het kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren of controleren wat het saldo en de geldigheid van de cadeaukaart was. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe cadeaukaart te voorzien.
 
Mijn KidsCadeau is beschadigd, wat nu?
Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder met het probleem. Dit kan via direct contact opnemen.
Vergeet niet je KidsCadeau kaart bij de hand te houden of het kaartnummer te vermelden in je bericht.
Kan ik mijn cadeaukaart ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?
Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je kunt jouw cadeaukaart dus niet via een kopie of foto verzilveren.
 
Mijn KidsCadeau kaart is verlopen, wat nu?
Wat jammer om te horen dat je KidsCadeau kaart is verlopen.

Aangezien KidsCadeau een elektronisch geld product is wordt deze kaart beheert door Intersolve EIG. Het coulance proces moet dan ook worden ingediend via: https://intersolve.eu/dekidscadeaukaart/. Meer informatie over het coulance proces vind je hier of op de coulance website van Intersolve EIG.

 

 

Hoe kan ik mijn saldo controleren?
Controleer het saldo op de KidsCadeau kaart door hier het kaartnummer en pincode in te voeren. Je vindt het 19-cijferige kaartnummer op de achterkant van de KidsCadeau kaart.
Stap 1: Voer het 19-cijferige kaartnummer en de 6-cijferige beveiligingscode in.
Stap 2: Klik op de knop 'Controleren' om de waarde en geldigheid te controleren.
Stap 3: Veel plezier!
Moet ik KidsCadeau in één keer besteden?
Nee, KidsCadeau is in meerdere delen en bij verschillende aangesloten locaties te besteden. Je kunt het resterende bedrag op de kaart laten staan en dit op een later moment besteden, binnen de geldende verzilvertermijn. 
Klik hier om de waarde en geldigheid van jouw kaart te controleren.
Klik hier om een locatie te zoeken. 
Waar kan ik de geldigheid van mijn KidsCadeau controleren?
Je kunt de geldigheid van jouw KidsCadeau kaart hier controleren. 
 
Kan ik een cadeaukaart ook accepteren als deze niet fysiek ingeleverd wordt?
Nee, dit is niet mogelijk. 
Graag willen wij je erop wijzen dat je alleen fysieke cadeaukaarten dient te accepteren; en géén foto’s van cadeaukaarten, barcodes of kaarten alleen zichtbaar op een app (wallet) of een los kaartnummer.
Waar kan ik mijn KidsCadeau gebruiken?
KidsCadeau is te gebruiken bij honderden locaties in heel Nederland. Bekijk hier het overzicht met de deelnemende locaties. Je kunt zoeken op naam van de locatie, postcode of woonplaats.
Hoe lang is mijn KidsCadeau kaart geldig?
KidsCadeau is, tenzij anders vermeld, 1 jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Klik hier voor het controleren van de geldigheid. Alleen een KidsCadeau kaart met een geldige en geactiveerde code kan gebruikt worden.
 

Bestellen en levering

Als ik KidsCadeau nu online bestel, wanneer ontvang ik het dan?
Wanneer je op werkdagen vóór 14.00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag met PostNL verzonden. Bestellingen na 14.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden met PostNL. In principe ontvang je de volgende dag je bestelling op het gewenste adres, dit is echter geheel afhankelijk van PostNL.
 
Welk bedrag kan er op een KidsCadeau kaart worden gezet?
Je kiest zelf het bedrag dat op de cadeaukaart wordt gezet. Het minimum bedrag is €5,- en het maximum bedrag is €150,-. 
Controleer het saldo op de KidsCadeau kaart door hier het kaartnummer in te voeren. Je vindt het 19-cijferige kaartnummer op de achterkant van jouw KidsCadeau kaart.
 
Wat zijn de verzendkosten van KidsCadeau?
De verzend- en administratiekosten van KidsCadeau bedragen €1,95.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de status van jouw bestelling, wij helpen je graag!
Ik probeer KidsCadeau online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
Wat vervelend, wij helpen je graag!
Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2293555. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 3 werkdagen contact met je op.
 
Hoe kan ik mijn online bestelling afrekenen?
Je kunt je online bestelling veilig en eenvoudig afrekenen met iDeal. 
Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan, neem daarvoor contact op met onze zakelijke experts:
Richard Van Beers
T: (0)6 13 80 86 94
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com

Sander Recoert:
T: (0)6 537 814 05
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com
Waar kan ik KidsCadeau kopen?
KidsCadeau is te koop bij Albert Heijn, Bruna, Primera, Blokker, AKO, Jumbo , Kruidvat, Etos, Greetz, HEMA, Spar, Tabak & Gemak en The Read Shop.

Je kunt KidsCadeau ook online bestellen, klik hier om naar onze webwinkel te gaan. 

Acceptanten

Ik ben een acceptant. Hoe kan ik contact opnemen met KidsCadeau?
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice voor acceptanten van KidsCadeau. 
Dit kan op verschillende manieren:
via acceptanten@didix.nl;
op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2293555

Direct contact opnemen

Ik ben een acceptant. Hoe kan ik contact opnemen met KidsCadeau?
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice voor acceptanten van KidsCadeau. 
Dit kan op verschillende manieren:
via acceptanten@didix.nl;
op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2293555
Ik ben een consument. Hoe kan ik contact opnemen met KidsCadeau?
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice voor acceptanten van KidsCadeau. 
Dit kan op verschillende manieren: via vragen@dekidscadeaukaart.nl. Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2293555

Coulance

Uw kaart is verlopen. Wat nu?
U kunt het resterend saldo van uw cadeaukaart teruggestort krijgen op uw rekening. Om dit in gang te zetten kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van ons de instructies toegestuurd.
Wat is mijn restsaldo?
Het restsaldo is het saldo wat nog beschikbaar is op de cadeaukaart minus € 6,50 beheervergoeding. U kunt dit terugvinden in onze Algemene Voorwaarden op de website.
Ik ben het niet eens met de administratiekosten. Ik wil mijn volledige saldo terug.
Helaas is dit niet mogelijk. De verzilvertermijn is één (1) jaar en helaas is uw cadeaukaart nu verlopen. Om de resterende saldo terug te storten worden er administratiekosten gemaakt. U kunt dit terugvinden in onze Algemene Voorwaarden op de website.
Ik kon mijn saldo niet controleren op de website of via de Saldolijn. Hoe moest ik weten dat mijn kaart verlopen was?
Mocht u problemen ondervinden omtrent de website of de Saldolijn, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met de klantenservice om via deze weg uw saldo en geldigheid te controleren. Wij zijn op werkdagen te bereiken tussen 09.00 uur en 17.00 uur.
Waarom moet ik een kopie van een bankafschrift sturen?
Intersolve Payments is verplicht te verifiëren of de aangeleverde IBAN klopt met de gegevens die u heeft verstrekt. U kunt vragen over het aanleveren van stukken stellen aan Intersolve Payments via www.intersolve.eu