LOCATIE ZOEKER
CONTROLEER SALDO
KOOP NU
Indien u uw kaart direct via onze webshop of uit coulance heeft verkregen, dan zijn wij verantwoordelijk voor de activatie. Graag zouden wij dan van u willen vragen om de naam, het emailadres en eventueel een ordernummer aan ons door te geven via ons contactformulier.
Heeft u uw kaart via een extern verkoopkanaal gekocht zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn of de Primera, dan is het voor ons niet mogelijk om te zien wat de reden is dat de kaart bij aankoop niet is geactiveerd. In dit geval kunnen wij uw kaart niet activeren, maar dient de winkelier dit zelf alsnog doen. Met de kassabon/pinbewijs van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel om de kaart alsnog te laten activeren. Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de kaart niet correct is verkocht.
Wat jammer om te horen dat je KidsCadeau kaart is verlopen. Helaas kan deze niet opnieuw worden geactiveerd. Wel kun je gebruik maken van de terugbetalingsregeling. Jouw aanvraag hiervoor kan worden ingediend via de website van Intersolve. Meer informatie kun je ook terugvinden in de Algemene Voorwaarden. Voor al jouw overige vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice van KidsCadeau. Dit kan via ons contactformulier.